Inviter ansatte som allerede har 24SevenOffice-bruker

Alle ansatte som har en 24SevenOffice-bruker kan automatisk logge inn i Busy ved å bruke menypunktet «Timer» i 24SevenOffice, dersom Busy er aktivert i 24SevenOffice. Vi anbefaler derfor alle å først aktivere Busy i 24SevenOffice-menyen, som kan gjøres fra «Innstillinger» → «24SevenOffice».

Videre kan du invitere ansatte ved å trykke på «Brukere» i menyen til venstre, og deretter trykke «Legg til bruker» oppe til høyre.

Her får du en liste over alle ansatte i 24SevenOffice som enda ikke har en bruker i Busy. Du kan velge hvem du vil legge til ved å merke av raden i tabellen.

Merk at dersom du ikke finner alle ansatte i tabellen, kan de fortsatt ta i bruk modulen ved å selv trykke «Timer» i menyen i 24SevenOffice. Da vil en bruker automatisk bli laget for dem ved første innlogging.

Når du trykker «Legg til brukere» vil de ansatte få tilsendt en e-post med informasjon om hvordan de logger inn i Busy, og personen vil bli tilgjengelig i listen over brukere, slik at du kan gjøre oppsettet før de logger inn første gang.

Merk: Ligger det en e-post i listen du ønsker å fjerne kan du slette personen fra CRM inne i 24SevenOffice.

Inviter ansatte som ikke trenger en 24SevenOffice-konto

For å invitere ansatte som ikke har eller trenger 24SevenOffice-konto skriver du inn e-posten du ønsker å invitere oppe til høyre, og trykker deretter på «Ny ekstern bruker». Personen vil automatisk legges ferdig markert i listen, og du kan deretter fylle inn fullt navn og eventuelt rettighetsnivå.

Når du trykker «Legg til brukere» vil personen få en e-post med invitasjon til å registrere en konto og bli med i ditt arbeidsområde i Busy.

Les mer om akseptering av invitasjoner i vår artikkel om invitasjon av brukere uten 24SevenOffice.

Fant du svaret?